The Voice

Jahopp, halva veckan är gången. Gör inte så mycket mer än jobbar och tränar känns det som och satans mörkt är det ute också. Just nu är jag så uttråkad på jobbet, det händer för lite!! GAH!! Då blir man bara trött. Hehe sen så är det nog kanske fel vecka generellt tror jag. Inte har jag nå vettigt att blogga om heller, hmm... lama inlägg på sista tiden. Man börjar verkligen bli ständigt trött. Åh vad jag måste få åka till solen! EMMA KOM IGEN!!!!! :D hihi men det är tur att man är rätt glad ändå, för det är jag! :) Fick luncha i måndags med Salisen, mycket trevligt!!! :D Sen har jag kommit på att "The Voice" spelar väldigt bra musik och kul station att lyssna på. Så det är nu i mina lurar på jobbet.

Å sen har jag ju faktiskt bättre sent än aldrig anmält mig till Reunionfesten! Klockrent att man som klassrepresentant anmäler sig för sent:P Men nu är jag iallafall anmäld och jag hoppas att det är fler som ska gå!! Annars blir det "dancing on my own" :P hihi Jag är så partysugen just nu också. Kan vara det att jag sitter och lyssnar på partymusik hela dagarna så man vill bara ut på ett dansgolv och ha askul!!! Tänkte försöka få till lite partaj på lördag, det vore något det!! Paaarty :D Me want party! Blev så lugn helg förra helgen så nu vill jag ha skoj!!

Puss på er!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅHHHHHHHHHHHHHHHH!

2010-10-06 @ 16:29:11
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0