Träning


Nu har jag skapat mig en liten träningsdagbok och flyttat träningsnlägg till just kategori träning. Eftersom det är rätt stor del av min fritid nu så tänkte jag att det kunde få sig en liten egen avdelning =) Förra veckan blev det en hel del faktiskt.

Måndag: Crosstraining 30min Step 10min + styrka
Tisdag: Powerwalk/jogg ca 8km
Onsdag: Crosstraining 40 min + styrka
Torsdag: Crosstraining 15 min + styrka med instruktör
Fredag: Biceps (dryckesintag :P)
Lördag: Crosstraning 15 min, powerwalk/löpning 40 min + styrka
Söndag: -

Gjorde upp ett träningsschema med intruktör i torsdags, känns som att det blir ett bra schema, upptäckte dock i lördags att jag kunde gå upp lite i vikter på nästan alla, men det går nog nån gång till innan man hamnar på rätt. Märkte också nu när jag skrev upp träningen att det visst blev lite träning i veckan, fast jag själv inte tycker att det är så mycket :P Hur som helst så kommer det nog se lite mer ut än vad det är nu när jag pratade med instruktören och han sa att det var bättre om jag inte löptränade och styrketränade på samma dag, så då blir det väl typ varannan vinket kommer betyda träning i kanske 5dagar/vecka. Men jag provade att springa i lördags och idag har jag fortfarande ont i smalbenet, det verkar inte vilja gå över. Usch... får vänta och se lite mer. Jag VILL ju kunna få springa, jag VILL VILL VILL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0