Känner vi varann??

Jag tycker att det är en lustig grej när man ser "träffar" människor som man tycker att man känner fast man inte gör det. Nu tänker jag inte främst på kändisar direkt, utan människor man träffar i vardagen, kanske lite för ofta. Som tjejjen på snabbköpet eller i klädesbutiken. Sen så när man träffar dom i ett annat sammanhang så får man känslan av någon form av samhörighet eller bekantskap. På gymmet mitt så har jag några "såna människor". Den som egentligen är mest pinsamt att man tycker att man "känner" är en vakt på BMB. Det är inte så att vi hälsar på vanandra direkt, men jag ser ju att han känner igen mig. Och att man blir igenkänd och känner igen en människa och får känslan av att man är bekannt med tex en vakt, garderobmänniska eller bartender på en krog ger en en känsla av att man kanske går LITE för ofta på krogen. Men det är väl inte så konstigt att man tycker att man är bekant med en människa som man träffar en eller två gånger i veckan i typ ett par år.. Inte så konstigt nej, men det är ju inte utan att man tänker lite iallafall... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0