What a f*ck!!

Okej, mycket bloggandes idag, men nu är jag arg!! Dom har valt att flytta våran återträff från BMB till Harrys!!!!!! INTE ALLS OKEJ!! Jag var tveksam till att gå, men BMB är ju alltid kul och kul att det är massa folk där man känner och så, men Harrys, va fan! Skit Baramaba, det var inte vad jag anmälde mig till. Jag brukar inte mail och klaga, men nu gjorde jag det. Jag sa att det inte var vad jag anmälde mig till och frågade om man kunde dra tillbaka sin anmälan... och ser nu när jag läser köpvilkoren att man kan avanmäla sig 10 dagar innan, vilket betyder senast imorn.

P.S Men det var bra att jag mailade dom för nu har jag fått en bra anledning till varför som lugnade mig :) Kanske inte avanmäler mig ändå...


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen<3

2010-10-19 @ 16:45:25
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0