Besök på MVT igår

Igår var jag på tjänsteresa till Motala. Mycket trevligt!!! ÅÅ vad jag älskar säljarna där! Dom är verkligen så underbara!! Hälsade på dom och sen var vi och käkade på stan och sen så träffade jag dom på redaktionen. Så kul att få ett ansikte på dom jag brukar prata med dagligen! Dock är det ju lite långt att åka för bara några timmar, men för en engångsgrej såhär så är det värt det!

På kvällen sen så var jag och hälsade på Jonas. Också alltid trevligt! Te, chokladglass och kakor, precis vad jag ville ha :D Alltid lika kul att höra hans bravader också! :P Puss puss på honom!! ;)

Ikväll är det träning igen! Jag har asmycket träningsvärk i magmusklerna, så det blir bra att dom får en omgång igen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0