dom har grävt upp min cykelväg till jobbet!


Asdrygt att cykla till och från jobbet nu när dom har blockerat halva min väg! Jättetrångt att komma förbi. Och jag som är tidsoptimist behöver den där extraminuten som tas ifrån mig när dom gör sådär :P

Idag annars har jag varit till spåret och skulle springa med vikter, men av nån anledning så gjorde det jätteont i foten :) Så det blev till att gå femman bara med vikterna kring handlederna istället och träna axlar och armar. Gick på massage på jobbet, det var skönt, men undrar om jag nånsin kommer bli av med värken jag har. Det sitter liksom fast:(

Härlig dag med fint väder och jag kan inte annat säga än att jag älskar att träna, jag älskar att få vara ute i spåret även om det som idag bara blev powerwalk och inte löpning så är det så himla skönt att komma ut i friska luften. Sen jag började springa så har det blivit lite som en drog för det är så skönt!! :)

Efter prommen blev det lite film, Miss Secret Agent på femman. Men nu ska jag sova! :D Natti natti och puss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0