Grattis västerås och igor!


Idag var jag på vipkvällen och öppningsdagen på Igor. Västerås nya fräscha köpcentrum. Å jag gillar starkt! Här kan jag nog spendera nån timma eller två en tråkig lördag =) Myspys och JÄTTEFINT!! Gilla gilla gilla! Hejja Västerås, bra satsning! Där var jag med Emma, Emelie, Jessica, Jessica och Sanna. Puss på dom! :*

Annars har det varit en dag med fart i, kom inte ifrån jobbet förrän kl sex, dubbel total var det idag och mycktet att göra. Annars känner jag av i musklerna att jag tränade igår, men det ska vi få bukt med imorn när jag ska dit igen :) Nu ska jag faktiskt försöka komma isäng tidigt, skönt att få göra det nån dag, behöver verkligen få sooooova!!!

Natti natti!! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

En puss på ådig:*

2010-09-23 @ 19:20:04
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0