Fredagkväll med Catta


Ikväll var jag och Catta på Al Forno och käkade först. Vi åt båda en pasta med oxfilé och gräddsås. Mycket god. Sen tog vi oss vidare till Tabazco och tog efterrätten och lite mer att tricka. Mums bums hela kvällen, God mat, underbart sällskap, vin, cider, vit chokladmousse och chokladkaka!!! *Gillar*

Men nu ska jag sova för jag lär ju ta mig upp lite i tid imorn och fixa mig, för imorn ska jag modella när Sara och Emma ska fota lite! En fotoshootdag i naturen!! Ska bli mysigt!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

En HSE dag är typ som en info dag! Det handlade om hälsan! Fast det var så jälva värdelöst!

2010-09-20 @ 16:54:30
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0