Lördag, födelsedagsfest hos Sara och på BMB


Igår kväl var det fest hemma hos Sara som fyllt år, å hon bjöd på godaste plocket, med parma, oliver, salami, ostar, kex mm. mums!! Haha och Calle hade på sig finaste glasögonen, såna goofy och han passsade å jäkla bra i dom, även om det var svårt att ta honom seröst i dom :P Nu va det länge sen vi festade ihop och det var så roligt!! Å gott med jäger redbull som alltid!!! :D Kvällens blunder var att när Helena skjutsade ner oss så plockade jag ur pengar och la i knät när vi satt i bilen. Det var bara det att jag hade glömt det när jag klev ur bilen!! :S Så när jag kom in till BMB så jävlar hade jag ju inga pengar, men tänkte att jag springer ut och kollar en snabbis, och där låg mina 150kr på gatan där jag hade klivit ur bilen!! Iband ska man ha TUR!!! :D Bästa var ju att vi tom fick gå före VIPkön när vi skulle in, och förbi gratis också! Bra där Sara!! =) Det är så det ska vara :D Rät mycket folk ute och jättekul!

Idag känns det att det är dagen efter kvällen före... Hatar att man alltid blir lite depp på söndagar när man varit ute kvällen innan. Vissa saker är ju fortfarande jobbigt trotts att jag har väldigt kul, och det är alltid dagen efter som smällen kommer! Usch, men det är väl bättre imorn hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så fin<3

2010-09-12 @ 13:28:36
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0