Nu köööööör vi!! =) Viva la Stockholm!

Om ca 4 timmar löper jag iväg i en jädrans fart!! (hoppas jag :P) Löparskorna på och siktet på under timmen! Jag SKA (eller vill) under timmen idag. Har inte sprungit en mil så många ggr och aldrig under timman, men idag SKA jag =) Mitt startnummer är 15071... Sådär, nu kommer jag behöva springa under timmen eftersom min tid registreras på tjejmilens hemsida och ni vet om numret. Där kan man alltså söka på mig under tiden loppet är också tror jag.. Annars kommer sluttiden att skrivas där så jag kommer inte kunna ljuga :P Mitt probmel just nu är solen! Jag älskar solen jämt, men inte när jag ska springa! Är det något jag inte pallar så är det när det är för varmt när man ska springa. Så får jag dålig tid så kommer jag skylla på solen! =)

Igår var jag på kräftskiva hos Olle och Emelie. Mycket trevligt! Jag hade gjort tipsprommenadfrågor för kvällen. Bästa var att Ruben och Micke trodde att Moses hade med sig 2 djur på arken... hahaha. Busted! Kul att träffa alla!! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

HEJJJJJJJA!!!!!

2010-09-05 @ 11:18:37
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Salisen

Lycka till gumman :)

2010-09-05 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0