Tjejmilen på 58.56


Tjemilen gick okej, sprang på under timmen! Klart jag ville springa på bättre men jag har ju inte tränat så mycket så man kanske inte kan förvänta sig så mycket mer.. och försöker känna mig nöjd med det!:) En kul upplevelse att göra och kommer nog göra igen. Men sen är det jäääävligt mycket folk där så att försöka springa på en bra tid kan ibland vara svårt. Jag upplevde att det var mycket stopp och sicksacklöpning för att komma förbi. Sen nästa år så ska jag ha med mig egen musik, för det var inte så mycket musik efter vägen som jag trodde och sen så hörde man alla andra flåsa så mycket!!! :P Sen vid typ 7km när man ville öka på ytterligare så var det som mest med folk och som svårast att springa om och det var synd!

Kul grej iallafall och kul att träffa Jillan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0