Träning


Det är inte utan att man känner sig lite trött och duktig. Sprang en mil i spåret först och sen gymmade jag. Sen hem, duscha, och äta lite youghurt med müsli och en macka. Å nu ligger jag i sängen, mycket mer hinner man inte med på en vardag :) Å vad jag älskar att träna. Det är så roligt! Och så gillar jag känslan att man gör något bra för kroppen!

Å så är det bra för morgondagens kebabintag. Jag är medbjuden till speciella kretsens månadliga kebablunch (på slottet) haha nä men Tip Top. Fick följa med en gång tidigare, men tydligen så blev dom lite putta när jag talade lite dåligt om matstället (ooops) :P Inte skända templet tydligen. Men nu har jag alltså fått chansen igen, antagligen för att tre "nya" praktikanter också ska med. Dom var också då tvugna att lägga till en punkt till i vilkoren för lunchen då som lyder enligt följande:

"Tillägg: Deltagare av kvinnligt kön har adderats av ren medmänsklighet. Detta för att ”vi gillar olika”, som är så trendigt just nu. Villkoret att templet ej smädas igen, då reaktionen blir som med muhammedbilderna.
Eftersom hon dessutom är mycket sötare än praktikanterna oavsett om praktikanterna bär kjol eller ej, så blir det en trevligare ritual rent visuellt eftersom det statistiskt sett tar ned gruppens fulhet några procent och vårt mantal ökar vid hotbilder från gatan."

(p.s gammal bild, så där brun är jag inte nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0