Trots

Igår var en så tråkig dag på jobbet och jag var Sååå trött. Frös konstant och bara längtade hem till sängen. Hemma sen så tänkte jag att jag skulle försöka bli lite piggare och prova att se om foten höll för lite löpning. Blev en kortare sväng som var rätt lugn på 5km, och ja det gjorde ont i foten hela tiden :( Men ensvis så tänkte jag att foten kanske behövde tränas och at den då skulle bli bättre. Eller så var det bara så att jag sket i att det gjorde ont för att jag var trött på att inte få springa! Så tänkte jag att vi får se imorn... antingen så har jag trotsat en inkommande förkylning och fått foten att bli bättre, eller så vaknar jag upp med ont i foten och sjuk.... Jag är på jobbet nu iallafall, foten gör ont, men det får jag leva med, det blir nog bättre! Än så länge så är jag inte sjuk, bara frussen och trött :)

Kommentarer
Postat av: Christel

Krya på dig!

2010-09-21 @ 08:56:16
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 09:21:03
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0