Uppe för tidigt!

Usch, jag är snart pensionär ju som inte kan sova. Gick och la mig halv tre inatt och ändå vaknar jag vid åtta och vid halv nio gick jag upp för att jag inte kunde sova. En morgonsväng till affären för att köpa mjölk till mitt te och sätta i tvätttid idag. Hatar att tvätta mitt på dagen sådär, men det är ju faktiskt ett måste just nu så jag får väl lägga lit tid på det. Ska passa på och städa då också, eller iallafall plocka bort alla massa massa kläder som ligger överallt i lägenheten. Haha i sovrummet är det ett gigantiskt berg på golvet. Det värsta är att det ju är bara rena kläder som ligger överallt. Såna kläder som man inte skulle ha på sig... Nu ska jag mumsa godaste frukosten!! :)

Kommentarer
Postat av: Remembrance

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 18:04:22
URL: http://remembrance.blogimagine.com
Postat av: Remembrance

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 18:04:35
URL: http://remembrance.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0