April April

Igår skojjade jag lite med folk eftersom det var första april :)

På jobbet ringde jag och skojjade med en säljare i Motala så han höll på att få hjärtatack där borta kvart över fyra en fredag. Jag sa att en jätteviktig kund till honom inte skulle vara med i tidningen imorn för att den var felaktigt bokad och fanns liksom inte med i systemet. Han blev bra svettig, det var jättekulkul! Haha! Han sa att han skulle bita hälsenan av mig när han kom till Västerås nästa vecka och massa andra fula ord till mig.

Sen när jag kom hem så ringde jag till mamma och frågade om dom hade lånat min bil för att den inte stod på min parkering när jag kom hem. Haha, hon blev jätterädd att den hade blivit stulen tills jag efter ett tag sa april april, då sa hon "jävla unge" till mig och lita andra fula ord! Också bra skoj!! :)

Sen till aprilskämtet på bloggen så tänkte jag INTE stänga av mig från verkligheten så pass att jag inte får använda någon elektronik nästa vecka. Herregud, jag skulle ju typ dö då! (Fast jag skulle kunna göra en sån grej) Men förstå att inte kunna ringa någon eller få kontakt om jag inte cyklade hem till någon. Inte ha kontakt med omvärlden alls liksom, så det behöver ni inte vara rädda för, inte nästa vecka iallafall, för om jag ska göra en sån sak så måste jag nog förbereda mig lite! :) Men det blev en kul tanke iallafall, tänkte att jag skulle prova det någon vecka sen. Men då ska jag ha bestämt träff med folk först så jag har redan inplanerade saker i veckan så jag inte bli så isolerad. Vanliga brev skulle jag ju få skicka. Så hade ni velat stämma träff med mig så hade ni fått knacka på dörren eller skicka brev! :) Men känner inte för det just nästa vecka så ring mig gärna då! :D Men jag tror en sån sabbatsvecka skulle göra att man uppskattar lugnet och tystnaden men sen även all fin elekronik som man tar för givet! :) Sen vill jag bara säga TACK Emma och Sara för att ni faktiskt vill kunna ta kontakt med mig!!:) <3

Kommentarer
Postat av: emma

Hej pucko emma som litar på sina medmänniskor och går på ALLTING!!!!

men hey, man vet ju aldrig när man behöver sin dagliga dos av Helena liksom;)

2011-04-02 @ 13:56:37
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0