Mexican fiesta loca - Grattis Linnea


Idag fyller Linnea år, stort grattis till henne!! Så igår hade hon fest hemm hos sig med mexikanskt tema, med Nachostallrik, Sangria, Mojito och tom en piñata (som för överigt vägrade dö)! Jättetrevlig kväll och roligt på BMB. Kul att komma ut i verkligheten igen! I slutet var det ett par helt okej killar som dansade vid oss, och jag ångrar lite att man inte var lite mer öppen för det, ibland när jag är på krogen så har jag en tendens att liksom stänga av allt runt om. Jag fokuserar liksom på dom jag är där med, och ser inte alla andra. Ibland skulle det vara bra att kunna se lite fler :P Summa sumarum, toppenkväll och tack alla inblandade!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0