Ännu en fin dag - vårkänslor!



Å vad jag älskar att våren har kommit! Den var så efterlängtad! Nu är det snart påsk och massor konstigheter med tidningarna på jobbet. Tills morgondagen är det även lite extra som jag själv är rätt nöjd med!! :D Jag har bytit sidnummer på alla sidor i tidningen, haha så antingen blir det ASbra eller så blir det pannkaka:P Så länge alla har tungan rätt i mun, främst jag (å det har jag ju alltid), så kommer det bli så jäkla bra! När tidigare tidningar har haft som jag har nu så har dom struntat i att det blir felpaginerat i hela tidningen, men eftersom jag alltid vill att allt ska bli så bra det bara kan, även om det blir extrajobb så har jag kommit på det här sättet, det krävs bara lite mer koncentration av alla inblandade! :)

Annars så finns det en fin kille på gymmet, vet inte varför jag ser honom lite titt som tätt, det är bara nåt med honom, lite söt sådär. Sen så vet vi ju att jag har ett par av mina andra puddingar som brukar vara där ibland som man kan ha lite som ögongodis! VÅRKÄNSLOR! ;)

Over and out, nu ska jag jobba! :)

Kommentarer
Postat av: Stora L

Vårkänslor är ju hääärligt! Dricka bubbel i en park, cykla och sen...NYKLIPPT GRÄS!

2011-04-20 @ 17:15:06
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0