För tidigt

Jag är vaken och klockan är för lite. På helgkvällar brukar jag kika på tänka på att jag ska få sova typ 7,5-8 timmar eftersom jag är rätt dålig på att sova på vardagar. Men igår när jag gick och la mig var den halv tre, och nu är klockan åtta... det är iinte så många timmar. å jag undrar hur jag ska hålla mig vaken ikväll isf. och om jag ska försöka somna om nu. Eller om jag ska messa mamma och kolla om det finns frukost, men det vill jag vänta en timma med iallafall. Kanske skulle försöka somna om....

Kommentarer
Postat av: Stora L

Jag har också vaknat alldeles för tidigt. Passar på att läsa lite bloggar och fundera på framtiden utan att någon stör.



Maria mailade mig igår och sa att jag fick jobba hela maj + sommaren om jag vill. Jag sa att jag skulle svara så fort jag vet om jag fått jobbet i Borlänge eller inte. Ååå så skoj det vore att få jobba med er igen! Har verkligen saknat er allihop!

2011-04-30 @ 08:27:48
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0