Har du jäger? Jag har Red Bull! ;)

På påskafton hade jag jättekul! Startade med en joggvända i solen, sen så satt jag med Nicke och Emma ute i solen och mös lite och snackade skit! På kvällen åkte jag sen hem till en kille som heter Niklas där det var förfest. Massa trevliga människor, massa nytt folk, så himla kul. Måste sägas igen - Många mycket trevliga människor! :) Sen tog vi oss till lite olika uteställen, jag valde BMB. Sen avslutade vi på samma ställe som vi började, hemma hos Niklas på efterfest. Jag tror jag inte har varit på efterfest på typ fem år, så det var mycket trevligt! Lite nya människor tom som inte var på förfesten. Så roligt med nya människor, och dom festar jag gärna med igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0