Våren är här! :)



Mina vänner, våren är här!!! :D Jag har börjat cykla till jobbet nu (tredje dagen), och jag märker hur otränad jag är, det suger i benen så inihelvete och det känns som att jag inte kommer någon stans, men det känns bra, för då vet man att vi går mot varmare tider! Idag provade jag på gruppträning på Friskis. Jogg medel. Det var ganska bra tempo för mig tror jag. Vi joggade ca 7km totalt med massa back och intervallträning. Sen lite styrka på det. Tror jag ska prova på passet på söndag också och ta cirketfyspasset innan. Å så var det ju så himla härligt väder för utejogg idag!:) Första passet för i år ute i Rocklundaspåret. Det var riktigt bra torr mark å lite blötare och snö på vissa ställen bara, ashärligt! Sen kom jag hem och städade min lägenhet och lagade mat för andra gången idag. Jag älskar dagar när man är effektiv! Puss och hej!! <3

Kommentarer
Postat av: Stora L

Låter som en riktigt härlig dag! Jonas och jag tog tag i lägenheten igår, dammsög (för fösta gången på snart 4 veckor!!! Fick låna lillebrors dammsugare) och torkade golv. Luktar finfint här hemma igen!



Jag vet att låtinläggen hoppar lite. Tror inte att bloggen riktigt hänger med när den uppdateras. Drygt.

2011-04-15 @ 06:50:22
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Salisen

Tack gumman :)

2011-04-15 @ 09:59:10
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0