Min äggslicer brann upp - Såå klantigt!

Kom på det igår kväll när jag skulle göra äggmacka att jag ju inte längre har en sån äggdelare:O Knappt så jag vågar skriva det här... men jag bjuder på den:P Jo det var ju så att jag för ett par veckor sen också skulle göra en äggmacka och hade redan kokat ägg dagen innan. Men när jag hade delat upp ägget kom jag på att det ju var lite godare om det var lite varmt och inte iskallt så jag ställde in det i micron i några sekunder. Och efter en sekund så började micron typ spraka så och jag kikade in och tänkte bara på att det var ägget som reagerade (viss mat låter ju i micron) efter 5 sekunder så slog det mig! Jag öppnade micron och mycket riktigt, det stank ur micron, undersidan av ägget var svart och trådarna i slicern var sönderbrända, halva trådar var bara kvar, jag hade ju lagt in ägget OCH äggdelaren i micron eftersom jag tänkte att det ju var av plast!

Basic knowledge Helena: Man kan INTE sätta in stål i micron!!! Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0