Möten om framtiden

Idag ska jag på två möten och en föreläsning så dagen kommer bli lagom upphackad. Det är en föreläsning om friskvård som jag först ska gå på. Sen så är jag med i friskvårdsgruppen så lite senare idag så ska vi ha friskvårdsmöte. Jag tycker att sånt är jätteintressant och roligt och jag hoppas att vi kan få Medieproduktion att bli hälsosamma både på ett personligt plan men även från ledningens sida. Sen så till det viktigaste idag så ska jag ha möte med chefen om min situation på jobbet, framtiden och så. Jag bad om ett sånt möte efter att jag inte fick jobbet i Örebro. Jag söker ju något, utveckling av mig själv, utveckling arbetsmässigt och lönemässigt och jag ska höra hur det ser ut här på företaget, om de möjligheterna finns eller om jag ska söka mig någon annan stans. Jag känner att det är lite jobbigt för jag vill verkligen få fram allt jag tänker och känner och vill på det mötet!!! Jag hoppas verkligen att det blir ett bra möte och att jag kommer därifrån med lite svar och en bra känsla för vad jag ska göra nu. Jag trivs ju på mitt jobb och behöver inte flytta på mig, men då är det vissa saker som jag vill veta om det kommer att utvecklas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0