Mycket mycket mycket

Nu är det väldans mycket på jobbet. Massa massa massa! En av oss är sjuka å så är det dubbel total å så har fler format än vanligt. Svårt att förklara men jobbigt när man inte känner att man kan ta lunch eller gå hem för att man inte hunnit klart. Dock både tur och otur att man inte kan ta med sig jobbet hem. Fast jag gillar ju egentligen när det är ett organiserat kaos i huvudet! :) Å sen finns det inget bättre sätt att bli hög på än tempo och hjärngympa!! :) Efter jobbet både idag och igår var jag och tränade lite. Man blir ju lite smått rastlös när man kommer hem också efter en maxad dag på jobbet. Och mindre kommer det inte bli imorn. Då har jag 7st format att bolla mellan varav två är totaler. Ibland funderar jag på att man kanske borde säga nej till något. Att man faktiskt inte hinner med. Men det är svårt och jag vill ju göra så mycket jag bara kan.

Igår förresten så satt jag kvar till halv sju för att jag fick samtal om att ett trycktorn på tryckeriet med stor sannorlikhet inte skulle fungera så mina båda skulle få svartvita sidor på åtta sidor i tidningen. Fick räkna ut vilka det skulle bli och sen flytta om och försöka trolla lite för att rädda så många annonser som möjligt. Klapp på axeln till mig för det blev riktigt bra!!! Typ ingen blev drabad. Sen fick jag maila och meddela annonschefen på tidnigarna och min chef om hur det gått och förklara. Jag fick ett "Bra beslut! Du är en ängel!" ifrån annonschefen och "Bra jobbat Helena!" från min chef. Första gången jag hört nå bra från min chef. Fan va några små goda ord värmer i hjärtat, känns så bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vilken fin header du skaffat<3

2011-04-28 @ 18:49:56
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Salisen

Fiint du gjort :)

2011-04-28 @ 18:55:03
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Salisen

Määä, har min kommentar försvunnit :(

2011-04-28 @ 22:40:21
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0