Mysig fredag igår och underbar lördag på G!!

Igår blev det en riktigt trevlig kväll med vänner hemma hos Calle. Vi åt sushi och sen gick vi och köpte godis! Usch vad man mådde illa sen, varför blir det alltid så mycket i påsen när man ändå blir äcklad efter typ tre bitar?! :P Vi satt och "spelade" lite frågespel och hade allmänt trevligt! :)

Idag har jag en sån där underbar lördag framför mig. Börjar som vanligt med ett träningspss. Träningkläderna är redan på! :) Funderar dock på om man ska jogga inne eller ute, det ser ju så fint ut ute, men det låter ju som att huset ska blåsa bort!! Så skönt, nu är jag nog igång igen. Blev gym måndag, 40 min jogg onsdag, 30 min jogg och gym i torsdags och sen gym och ska försöka hinna med löpning idag också. Just nu väntar jag bara på att frukosten ska lägga sig i magen, så ska jag dra iväg! :)

Sen ska jag iväg med Catta, Camilla och Fia på Afternoon tea! Ska bli så roligt och så länge sen jag träffade dom! Sen blir det hem och vända och iväg och fira Emmorna som har fyllt år! Mysigt som alltid!

Nu - TRÄNA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0