På't igen!

Blir inget Örebro just för tillfället. Tjänsten slogs ihop och blev bara en, och det var en annan från företaget som fick den. Hon har jobbat rätt länge med det, så jag förstår att dom tog henne. Nu är det bara att fundera på hur jag ska gå vidare och utvecklas och få ut min potential! :) På't igen, man lär ju sig alltid något av allt och det ger mig bara energi till att försöka mer! Gör man inga försök, ser positivt på saker och kämpar för att få det som man vill så kan man faktiskt inte heller förvänta sig att få som man vill! :) Jöpp höpp! ;)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Va tråkigt gumman! Men du kommer hitta något annat som du tycker är utmanande å roligt :)

2011-04-06 @ 10:31:13
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: emma

tussan då! men det kommer nya chanser ska du se! Och dom kommer vara miljarders mycket bättre<3

2011-04-06 @ 18:10:05
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0