Störiga grabbar och förlorad nyckel



Haha, var tvungen att lägga upp den här störiga bilden från i lördags! :P Love you!

Det var en väldigt rolig lördagskväll!! :) Men på vägen hem blev det lite smått intressant när jag inte hittade min hemmanyckel! Som tur var så gick vi hem och när vi hade lämnat av Calle så gick jag, Nicke och Micke och skulle släppa av Micke och då började jag kolla om jag kunde hitta nyckeln och jag hittade den inte. Till slut gick vi in i porten så jag kunde leta ordentligt men hittade den inte där heller.... så tillslut gick vi upp till micke för att kolla om den åkt ur där nån stans på förfesten och där låg den, på sovrumsgolvet tillsammans med lite pengar, där jag hade klätt av mig tidigare på kvällen. Haha, alltså bytit kläder, inte "klätt av mig" ;) Men fatta om jag hade kommit hem och upptäckt det först då, då hade jag fått sova i solariet för dem nyckeln låg i väskan!

När jag menade att porrigt är mer poppis än coolt
så menade jag att jag hade på mig baggybyxor till förfesten för jag var lite sugen på att gå ut i det, men också för att jag behövde låna sybehör för att laga hålet i kjolen innan jag kunde ha den. Sen så när vi nästan skulle gå så frågade jag om jag skulle klä mig collt (baggy) eller porrigt (kjol) och fick utan tvekan samma svar från alla pojkar, PORRIGT! Tack Emma för att du stöttade mig i att collt är bra, men jag kände ändå att porrigt vann den röstningen så så fick det bli! :)

Kommentarer
Postat av: Stora L

Haha... Det tror jag alltid är det svaret man får om man frågar någon från det manliga släcktet... :)

2011-04-19 @ 06:46:56
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0