På snabbköpet



Igår var jag in på affären på vägen hem och såg denna skönhet. Nylonstrumpbyxor kan man INTE använda som byxor!!! Först när hon stod och plockade upp saker på kassabandet så såg man ända upp till stringtrosorna. Tyckte hon att det såg bra ut när hon kikade hemma i spegeln ståendes eller? Strumpbyxorna var även fulla med maskor utefter hela benen. Vad kan hon ha varit? kanske nån stans mellan 17 och 22 år. Dessutom hade hon barnvagn och ett barn med sig så hon var antagligen mamma, såg ut som det. Usch, jag tycker att det är så hemskt, det är inte OKEJ att se ut sådär i en affär där det finns MAT! Äckligt! Motbjudande! Å mamma dessutom. Skärpning!!!

Kommentarer
Postat av: Stora L

HAHA! Skönast är ju ändå att du har smygfotat henne! But I do agree!

2011-04-19 @ 21:53:47
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHA!!! jaa eller hur de bästa är nog att du smygapapparazzat hihihi!!! men usch!

2011-04-20 @ 10:15:31
Postat av: Helena

Haha! Ja, jag känner mig så stolt!! :D

2011-04-20 @ 13:50:29
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0