Allergisk mot löpning

Jag har ju problem med benhinnorna och får asont i vaderna i perioder, hela förra hösten och våren nu. Men nu så har det gått ganska bra de gånger jag sprungit i somras. Jippie tänker jag :) Tills jag förra söndagen var ute och sprang milen. Då drog jag upp stora skavsår på insidan av bägge fötterna så jag knappt kunde gå. Jag vet att jag får det så därför brukar jag tejpa fötterna när jag springer längre än 5km. Men tänkte att det ju hade gått bra itidigare. Och igår så tänkte jag att det borde ha läkt hyffsat så jag tejpade fötterna ordentligt och tog mig ut på 5km. När jag kommer hem så har jag fått små blåsor på hela magen! Fick det lite på benen i tidigare när jag sprang i somras. Askonstigt. Och idag..... så har jag ont i benhinnorna när jag går..

- Fötterna går sönder.
- Benhinnorna/vaderna går sönder.
- knäna går sönder.
- Kroppen reagerar med blåsor.
- Jag har kass kondis...

haha, kanske säger kroppen nej tack till just löpträning?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0