Jet Set Illustrationer






När jag ändå är inne på ILLUSTRATIONER så tänkte jag lägga upp dessa illustrationer av Jet Set- klockor som jag också gjorde i vintras, som jag blev rätt nöjd med! Urtavlorna ser nästan inte ritade ut alls om jag får säga det själv :) Allt är ritat i Illustrator. 

Tog mig till Ur&penn idag på lunchen för att se om de fortfarande har rea på dessa, för då tänkte jag köpa en eller ett par nya till min samling :) Å vet ni, nu har jag TVÅ NYA!!!! :D En rosa och en genomskinlig med bling :D De nya varianterna av Jet Set har dessutom kommit in och är SÅÅÅÅ snygga, men kostar ju därefter, nätta 1298:-

Jag har nu 6st i min Jet- Set-samling: En vit, en svart, en genomskinlig med bling, en lila, en rosa, en blå. Och sen två oäkta, matt rosa, och ljusblå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0