Gårdagen

Igår tejpade jag fötterna och tog mig ut till Björnöspåret efter jobbet. blev 5km jogg + 2km upp/ner "värmning". Tyckte jag hade riktigt bra fart, kändes riktigt bra... men när jag kom in i mål hade jag inte alls så bra tid som jag hade hoppats på, det var synd, så jag väljder att gå på känslan att det kändes bra:) Dock har jag ont i benhinnorna/smalbenen idag... mindre bra. Mamma säger att jag ska lägga av att springa, men jag vill inte det, ska prova ett tag till:)

Anmälde mig dessutom till Blodomloppet den 31 aug. Får se om jag klarar av att springa, hur benen mår. Vet inte om jag tycker att det är värt att springa milen på asfalt och sen bli trasig hela vintern.

Sen måste jag bara säga. Tror varma mackor med kantarellstuvning är det bästa som finns :D Åt det efter joggen igår. Så himla gott!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0