hmm

Just nu är det lite smådrygt. Jag stressar som fan. Känner mig ful och tjock och allmänt usch. Men men, man har ju såna perioder... Jag tränar en del, och med det + massa på jobbet så blir det stressigt, och när jag stressar så sväller jag upp som en ballong och och får ful hy och det gör att jag vill träna ännu mer och blir då ännu mer stressad... ja ni förstår, moment 22.... Jag tränade i måndags. 11km kondition och genom kroppen på styrka. Igår kände jag mig jättestressad från jobbet och ville ut och springa, men så blev klockan mycket och så skulle jag göra barsen som jag höll på till 11 med, och så blev jag ännu mer stressad av att jag inte kom ut alls, och fick lite dåligt samvete. Idag så var jag helt slut hela dagen. Huvudvärk och drygt och när jag kom hem så funderade jag på om jag verkligen skulle träna trots att det var träningsdag, så jag sket i det men kunde inte skita i det helt så jag tog mig ut och i spåret 6km (jogg 5km)... och jag undrar hur mycket kroppen förstörs av att jag inte kan ta det lugnt... fastän jag inte tränar mycket så har jag ändå svårt att bara vara.... känns som att man slänger bort tiden då... rastlös... dålig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0