Ska i form!

Nu tänkte jag att jag skulle komma iform till hösten! Känns som att man bara ätit skitmat och degat på stranden hela sommaren. Men om jag tänker efter så har jag faktiskt gjort lite mer än bara latat. (Lite upp och ner skulle man kunna säga :P) Men lite träning har det ju ändå blivit när man kollar på det:) Så såå dålig har jag ändå inte varit. det har ju ändå varit semester...

v 27-31 Semesterveckorna, har jag tränat ca 13 styrketräningspass och ca 7,5 mil löpning. Det är ett snitt på 2,5 stryketräningspass och 1,5 mil löpning/ vecka, så det får ändå vara okej. Utöver det har jag spelat 20 h golf, 2h tennis.

v 32.
Denna vecka ligger jag lite efter, så jag är bara uppe i 1 styrketräningspass och 10km löpning. Ska köra styrka idag också och nog lite cross. Sen kommer jag nog inte hinna så mycket mer denna vecka. Ska vara om jag känner mig kry på söndag :P

Visst, golf är inte värsta träningspasset, men man känner faktiskt rätt mycket i ryggmuskler och så, man får träningsvärk, och så är man ju ute och traskar rätt länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0