Jagad och beskjuten

Inatt har jag sovit konstigt. Jättetrött idag. Jag drömde jättelänge att jag sprang runt i ett villaområde och blev jagad av en maffiaboss lakejer. Jag försökte ringa 112 men det gick inte alls. Försökte flera gånger men det kom inte dram någon signal. Och jag knackade på på några hus och bad om hjälp men ingen ville hjälpa mig. De knallade runt i sin lilla värld och brydde sig inte alls om mig. Jag fick tag på en bilnyckel, men den lilla bilen gick knappt framåt, gick fortare att springa. De var säkert sex stycken efter mig och jag var i ett villaområde som det stod maffiabossens namn på husen, så det var hans kvarter. Jag förstod inte heller vad jag hade gjort för fel och varför de ville ha bort mig från jordens yta. Vart jag än springer så känns det som att jag hamnar i återvändsgränder och de skjuter vilt efter mig...


Kommentarer
Postat av: Stora L

Hu vilken läskig dröm!

2011-08-24 @ 10:35:36
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack gumman men som sgt kan nog behöva din hjälp lite!

2011-08-24 @ 19:08:04
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0