Måndagsträning

Jag verkligen älskar träningen på måndagar! :) Och det är lite konstigt för det är på måndagar som jag är som tröttast när jag kommer hem. Igår efter jag hade kommit hem och käkat så ville jag bara somna i soffan, ögonen gick liksom i kors. Envis och beslutsam som jag är så drar jag ändå alltid iväg och tränar. Och det är alltid lika skönt...typ!:P Just måndagar är kan jag liksom inte resonera med mig själv utan där är det träna som gäller! Riktigt bra pass blev det igår! 8km kondition (kross och löpning) Jag hade tänkt köra milen men kl nio stängdes musiken av och jag var ensam på övervåningen. Då slog det mig att det nog var sommartider fortfarande och att dom stängde:( Utöver det gjorde jag 50 utfallssteg, 30 armhävningar, 100 situps och massa mer styrka. Måndagsträningen är en sån härlig start på veckan! :D

Loooove it!

Det enda jag önskar lite nu är att jag hade möjlighet att träna mitt på dagen. Det slår ganska hårt på de som måste träna på kvällen nu när bv renoveras och vi måste trängas på samma yta. Det är redan jättemycket folk på kvällarna och nu är det ju inte mindre direkt.... men men, hoppas det blir fint på bv sen iallafall, kanske man kan vara där också om man får lust :)

Jag uttryckte mig lite klumpigt på fb igår och va arg på "alla idioter" som invarderade Rockis. Jag förstår självklart att det är asdrygt att de renoverar där borta. Inte meningen att vara taskig, jag blir lika trött på alla nyårslöften som kommer i januari och ska tokträna för sommaren. Då blir det också invasion:P Har man som sagt inte möjlighet att kunna styra sin träning typ nåt alls så man kan gå runt problemet så blir det ju såklart lite smådrygt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0