Nya lurar



Jag var och köpte nya lurar idag till mp3:n. Ja jag har fortfarande en sån och inte en I-pod. Men den funkar utmärkt. Problemet var att jag inte hade några lurar att ha på mig "till vardags" dvs när jag inte tränar. De blir ju så svettiga och äckliga så det känns ofräsht att använda samma. Så nu köpte jag mig ett par till. KOSS, likadana som jag har fast det blev helsvarta istället för blåa som jag har sen innan. Fanns röda också och jag hade sån beslutsångest i affären och nu ångrar jag att jag inte tog dom, men det skulle ju skära sig med typ alla kläder jag har :P

Kan verkligen rekomendesa dessa, bästa hörlurarna som finns. Asbra ljud, har alltid haft just dessa. Nu finns de på Maxi, rabbaterade =)

Jag har gått runt med dessa ikväll sen jag kom hem och lyssna på musik och gjort bars :) Men nu är det sängen. Natti natti. Pöss pöss på nosen.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Jag har också de blå! Hur bra som helst!!!

2011-08-24 @ 09:05:56
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0