Satans skitkallt på jobbet!


Fy fan va jag hatar när det är så här kallt på jobbet. Just nu sitter jag och känner mig som en michelingubbe! Har en topp, en blus, en tröja och var ändå tvungen att ta på mig tjockmunken. Men den älskar ju jag iofs :) Men det är jobbigt när man bara sitter och fryser... Händerna är kalla och man har konstant gåshud. Har druckit massor av te och nu drömmer jag om hur skönt det vore att ta en varmdusch, bubbla bubbelpool, basta och att krypa ner under en filt mot en varm kropp... :)

Dessutom dagdrömmer jag om pommes frites, kladdkaka, ostbågar, ben & jerry-glass å varma mackor.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom till mitt jobb och värm dig där rinnner vi bort! Trodde jag skulle avlida idag! Hade pattplask så det stod härliga till och Johan sa att han hade discofitta så ja! Kom till oss och värmdig!

2011-08-15 @ 17:38:31
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Salisen

Du kan även komma till oss å värma dig om du vill, vi flyyter boort :(

2011-08-15 @ 18:49:25
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0