Åååh kärlek

Måste bara säga också att jag fick sötaste messet ever när jag låg och tittade på filmen, då gjorde det att det kom ännu mer tårar. Kärlek i massor till den som skrev!!! Jag älskar mina vänner så fruktansvärt mycket! Och just idag kom messet så himla lägligt och jag blev såååå varm i hjärtat!

Hej sötnos. Du vet väl om att du är värdefull. Att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som duuu :) puss

Ja, det är en tagen text, men jag kan inte förklara hur fint såna ord sitter ibalnd. Det där är en vän som jag skulle göra allt för! Om du läser detta så vill jag bara uttrycka hur glad jag är att jag har dig som vän! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0