Avsaknad av närhet? :P

Haha jag undrar om jag kanske behöver närhet:P Fick ju en dos av det för ett tag sen så jag uppfyllde behovet ett tag, men nu tror jag bestämt att det behövas fyllas på! Det härliga med beröring. Idag var jag och tränade cirkelfys och så på en övning så ska man stå som om man gör armhävningar (fast med benen isär och händerna ihop, och sen ta upp händerna en i taget och tucha bröstkorgen. Hur som helst så blir det ju att man står planka på händerna och när man ska lyfta händerna så har jag assvårt att inte lyfta höfterna lite också) Och ena varvet så kom ena instruktören och satte händerna om höfterna i typ fem sekunder för att jag inte skulle röra på dom och det var astungt men det enda jag kunde tänka på var hur MYSIGT det var att känna någon annans händer om mina höfter. Haha han är typ 19 så det är inte honom jag tänder på utan bara beröringen generellt! Japp, dags för närhet kanske ja!

På tal om det, jag är verkligen SÅ SVAG FÖR HÄNDER! Händer på höft, ryggslutet eller ja vart som helst är ju det BÄSTA som finns. Men inte alla personer har rätt känsla i händerna men de som har det, OMG jag smälter så fort de bara rör mig. Det är som att vissa människor har MAGI i händerna! De är inte så många som har den magin, men den som har det har redan halva inne hos mig kan jag säga! Give me some magic! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0