Min nya sambo



Här har ni min fina nya sambo. Jag tror han ska få heta ROLF. Han ropade på mig när jag gick förbi affären idag och ville att jag skulle ta med honom hem, så då gjorde jag det! Jag har försökt hålla mig borta från alla affärer som innehållar tomtar och julsaker för jag vill ta med mig allt hem jämt, så då tycker jag att det har varit bäst med skygglappar på. Men idag kände jag att jag vill ge Rolf ett hem och vi trivs väldigt bra ihop! Sen köpte jag en julstjärna på fot också till sovrummet, för den hängande stjärnan jag hade tidigare är inte så bra. Egentligen var jag ute efter en tomtluva, ni vet en sån fluffig fin en. Inte en sån som barn har utan en snygg, lurvig, mysig fint röd tomteluva. Jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut. Jag har nämligen haft en sån, men har ingen aning om vart den är, tror jag har tappat bort den. Så om ni hittar eller vet vart det finns en sån så snälla säg till då! :)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Guu vilken fiin!!! Vart har du köpt den? :)

2011-12-10 @ 12:47:11
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Stora L

Vilket kap du har gjort! Jag gillar Rolf!

2011-12-11 @ 18:23:14
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0