BOMBSHELL



Varsågod killar! ;) Å ni tjejer tänker säkert: Hon lägger seriöst ut närbilder på sina tuttar!:P men det är för att jag har ett par frågor. Japp, jag kan retuschera i fotoshop, men dessa är faktiskt INTE retuscherade. Ni som känner mig vet att jag mycket väl inte har tuttar (tyvärr). Jag var bara tvungen att prova nya BH:n från Lindex som heter Bombshell för att jag var lite nyfiken. Och då kan jag konstatera att helvete vilken hylla man skulle få om man faktsikt HADE tuttar, med tanke på att jag lyckades få en som inte har! Det är faktsikt riktigt snyggt, för att man får snygg klyfta, eftersom jag inte har massor brån början så blir det liksom bara helt vanlig klyfta, inget man skulle lägga märke till om man inte kände mig, bara snyggt. Komma till någorlunda normal nivå skulle jag nästan säga.

Men, nu kommer faktiskt den seriösa frågan, som jag gärna ser massor av svar på! Helst kommentarer från killar om det är några såna som läser min blogg. Du får vara anonym om du inte vill avslöja att du läser ;) Jag vill liksom bara ha din åsikt! Frågan är alltså: Är det okej att köpa en sån här? Eller är det faksk marknadsföring? Jag själv skulle nog inte köpa den just för att det skulle kännas som att jag utger mig för att ha något som faktiskt inte finns där. Och det skulle kännas fel, skulle kännas som att jag luras och är falsk och det är inte riktigt min grej. Jag vet inte om jag skulle kunna gå ut och ragga med en sån på mig. Fatta om man får med sig någon hem och ska ta av den sen, fan va pinsamt, och taskigt! Vad anser ni? Okej eller inte att fuska så pass med sin kropp?

P.S Det roliga är att man typ skulle kunna få en smäll rakt på bröstet utan att typ känna nåt! Inbyggd aribag liksom :P

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det där är skräp tycker jag, tror tjejer är mer fixerade över hur andra tjejer ser ut, killar bryr sig nog mindre om det tror jag!

2011-12-13 @ 16:31:13
Postat av: Jonas

Det där är skräp tycker jag, tror tjejer är mer fixerade över hur andra tjejer ser ut, killar bryr sig nog mindre om det tror jag! Det är ok om du ska ha den som airbag ;)

2011-12-13 @ 16:32:50
Postat av: Kenneth

Jag kan tycka det är rätt gulligt. Men det viktigaste frågan är ju vad det är som driver tjejer till att köpa en. Är det idealet som säger att tjejer måste ha stora bröst för att killarna skall titta åt en eller är det bara viljan att "prova en annan roll" för en dag. Precis som en brunett som färgar håret blondt t.ex...

Jag skulle inte ha några problem med en tjej som är mer eller mindre platt när bhn faller - man är väl inte tillsammans med brösten - däremot skulle jag ha feta bekymmer med en tjej som har dåligt självförtroende och inte kan vara den hon är... Besvarar det din fråga?

2011-12-15 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0