Färgklick



För alla som tycker att det är lite grått och trist ute kommer här en färgklick, lite energi för ögonen! :) Det behövs egentligen inte mycket för att man ska få lite energi. För mig kan det annars vara en kopp te, en bra låt i hörlurarna, en varm skön dusch, några fina ord. Dela med er av kärlek till varandra, så lite att ge bort och betyder så mycket för den som får. Mitt bidrag idag har varit fudgen som jag har bjudit på på jobbet. Man blir varm i hjärtat när ens kollegor mumsar och ger ifrån sig massor av ljud av njutning! :)

Kommentarer
Postat av: stora L

Här kommer mitt bidrag till energi, Bob Hunds senaste låt "Harduingetmankandansatill?". SJUK BRA och Peppig! Lyssna!

2011-12-20 @ 21:49:02
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0