Hår!

Detta jävla skit med hår alltså. För mig kan jag erkänna att självkänslan sitter typ i håret!! Är det bara jag som känner så? Är man snygg i håret så är man mycket gladare och känner sig snyggare. Just nu är mitt hår SKRÄP! Samma jävla skit varje gång, mupp mupp, klippa, inte klippa, mupp mupp. Men JA det är SAMMA JÄVLA SKIT VARJE gång och nu är jag verkligen INTE nöjd med mitt hår. Blir inte bra hur jag än gör! Så nära att det bara åker av igen, men då står jag väl där igen och är avundsjuk på alla som har så långt och svallande romantiskt hår! Men jag kanske inte är "romantisk" utan mer sprallig och tuff och ska ha mer busigt hår! Just nu, usch för mitt hår! Har klipptid på onsdag, får se då vad som händer! Måste SÅ färga håret också, det brukar hjälpa rätt mycket, men ingen idé att göra förrän jag klippt mig. Och så vill jag att det är rätt nyfärgat till jul och nyår så jag står ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0