Hårfärg



Jag hade ju tänkt vänta med att fylla på färden i håret så nära inpå julen som det bara gick, men i lördags gav jag upp och färgade. Och så tänker man varför man väntar så länge när det blir så mycket snyggare diret. Kände mig som en ny människa. Ser såå mycket fräschare ut och man få som en liten kick. Tyvärr syns det dåligt på bilden. Nu väntar bara klipp också!

Det har varit en toppenhelg denna helg! I lördags blev det lite mat och tjejsnack hos Linnéa och sen gick vi och kikade in Nya Hattfabriken som sig bör när de öppnat nytt :) Jag hade verkligen en såå bra kväll!!! :D Jättemtycket roliga människor ute och bara allmänt må-bra kväll :) Skulle kunna skriva hur mycket som helst om kvällen och hur bra det var, men det skulle bli så mycket så jag säger bara VILKEN HÄRLIG KVÄLL! :) Energin och humöret var på topp! :D

På söndagen städade och fejjade jag (något bakistrött), gjorde Rockey Road Fudge, saffranssemlor och ny knäck innan några vänner kom över på julmys. Bjöd på allt jag julbakat :) Verkade som att de gillade sakerna iallafall. Tack också till er som hjälpte till lite extra!!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0