Hjälp med OP


Bilder lånade från OnePiece hemsida

Nu behöver jag hjälp av er! :) Jag önskar mig en OnePiece av tomten och undrar vilken färg ni tycker att jag ska ha! Vad tycker ni? :) Jag gillar collegevarianten. Men har ni någon helt annan smak så kan ni även ge förslag härifrån. Och så är frågan, tycker ni att de ska sitta väldigt löst eller lite mindre löst. Jag ligger nämligen mellan två storlekar så det beror på hur jag vill att den ska sitta. S =1,55m. - 1,65m. Medium=1,65-1,75m. Jag är ca 1,65-1,66. Så precis på mitten. Jag har provat båda och M är större upptill och grenen blir ganska långt ner. medans S sitter precis och skönt i grenen, men frågan är om den blir liten när man tvättar? Vad tycker ni? Hjälp mig! Gärna hjälp från någon som redan har OP. Krymper dom i tvätten något? Annars är jag tacksam för generellt smakråd :)

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Stora L

När det kommer till myskläder är mitt generella råd att ta den större storleken!

2011-12-11 @ 18:25:46
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0