Julhelgen!

Tyvärr blir det inte ett inlägg med bilder för jag har inte tagit ett enda foto under helgen. Dåligt, jag vet men så blev det :) Jag är ledsen att säga det men jag har inte alls varit så sugen på jul i år. många saker som spelar in som gör att jag inte känner för varken jul eller nyårsfirande just i år. Mycket är nog vädret.

I fredags blev det uppesittar med Jonas, Nicke och Emma. Bingolotto som sig bör. Jag vann 100kr! :) Riktigt mysig kväll!

Julafton spenderades med familjen och så var vi ut till farmor och farfar en sväng. Hann även smita iväg på en joggingvända på ca 5,5km mellan frukost och vi skulle iväg, det var skönt att få röra på sig lite. Jag hade önskat mig två grejer och fick ena så jag är hur nöjd som helst!!! Och så jäkla snygg:D Bild kommer sen. Det andra vet ni nog många vad det är och mamma och pappa kände att det var lite småsvårt att fixa fram haha :P

Juldagen startade med frukost hos mamma och pappa och sen tog arslet till gymmet för 30 min cross och 1h styrka. Träningsvärk i triceps igår. Sen var det lite mer julfirande då Wilja kom till stan och fick öppna sina julklappar. Tror hon börjar känna igen mig mer och mer, och det är kul. Jag ger det tid. Tycker det är jobbigt att hon knappt känner sin faster, men jag vet inte vad jag ska göra åt det mer än vänta tills hon blir äldre och själv kanske tyr sig till mig. på kvällen vad jag på förfest hos Sebbe, haha de är så jäkla härliga!!! Hade en riktigt rolig kväll! :D

Igår mådde jag väl lite som jag förtjänade antar jag. Vet inte om det var intaget av jäger eller litern redbull i systemet som gör att kroppen tar lite stryk haha. Jag umgicks med min julklapp mest hela dagen och såg två filmer "It's Kind of a Funny Story" och "Columbian". Tänk att jag ska behöva bli lite småbakis och trött för att jag ska sitta still och kunna njuta av att ta det lite lugnt! :) Spelade en slant på trav också, men det gick tyvärr inte jättebra.

Btw, hur kan man tro att det är okej att bjuda över en tjej och kika på film efter krogen om man har flickvän som är bortrest? Hade jag varit hon så hade jag INTE tyckt att det var okej. Att det inte händer något spelar ingen roll, jag tycker att ändå det är fel. Jag fick ett sånt erbjudande. Då ska man isf vara jäääkligt nära vänner och flickvännen är helt trygg med det. Synd att det är jag och inte han i fråga som måste vara hård och säga nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0