Bilder Lidingöloppet

Hahaha, var in och kikade på bilderna från Lidingöloppet. Kan väl lika gärna dela med mig lite fastän de ju inte direkt är snygga;) Det värsta är att de har knäppt TRE kort på när jag GÅR!!! Inte okej. Jaja, jag erkänner, JA jag GICK en stund på Lidingöloppet, för jag tyckte att det var lite jobbigt! Det bästa är att man kan söka på andra som också sprang :) Så jag har även kikat på Fias, Gabriellas, Wolkers och Mathias kort! :D Så fina så! Det syns vilka av oss som har lättare för att springa :P Hoppas de inte blir arga att jag outar dem såhär, men de finns ju ändå att se på internet så. Och jag har både sämst tid OCH går, så jag skäms isåfall ändå mest:P

(men säg till om ni vill att jag plockar bort nån ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0