So what



Hehe, snacka om säsongs-off! Men hittade en bild från i somras och när jag skulle ner på PM som jag kunde bjuda på. Kände att jag fick lust att lägga upp nåt som var helt off haha :P

Idag har jag varit lite frustrerad. För det första så sov jag 5 timmar eftersom jag var ut och tog ett glas (i mitt fall cola då jag körde) med Fia som fyllde år. Grattis tjejen!!! :D Och så när jag skulle iväg och träna idag så hade jag en svag aning om att de kanske stände tidigare och mycket riktigt, de stängde redan sju:( Och klockan var sju just då så det var kört. Å eftersom vissa saker då på eftermiddagen gjort mig lite småarg och lite uppgiven så behövde jag verkligen få träna. Då tog jag på mig löparskorna och musik och tog mig ut i mörkret för en jogg. 5km blev det. Första gången jag skulle velat ha cykelhjälm när jag sprang kan jag säga. Fy fabian va halt det var!!! Men kändes lite bättre när jag kom in. Så nu har jag slagit in lite gottepåsar till ett par kollegor imorn, och jag borde verkligen å och lägga mig nu så jag ska försöka göra det! :)

Puss mina änglar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0