Tre veckor kvar till jul

Nu är vi igång. Helgen har varit lugn, men jag har fått lite gjort ändå. I fredags var jag som sagt på bio.

Igår blev det träning, 12 km kondition (7km cross + 5km löpning) + styrka. Skönt! På kvällen Träffade jag Nicke och Jonas, blev lite häng hemma hos mig :)

Idag har jag städat ur hela skafferiet och kryddskåpet. Helt sjukt vad saker går ut i datum hela tiden. Fick slänga nästan alla mina kryddor ju :( Sen gjorde jag knäck och bountybollar!!! :D Funderar på om man ska göra lussebullar eller inte? Jag har ju ingen plats i frysen och ingen som äter, så det blir ju liksom ett problem. Tittar lite på gossip girl och latar mig lite nu innan jag gör något mer. Har fått upp lite tomtar och andra julpynt också :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe vad roligt att vi tänker lika! i fredags städa ja ur hela skafferit slängde huuuur mycket saker som helst. idag ahr jag kollat massa gossip girl städat ur hela kylen , tvättat och nu blir det mer gossip=)

2011-12-04 @ 19:23:22
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0