Blått är flott!



Igår var jag på en förfest med temat blått! Hur svårt som helst för jag har ju inget som helst blått hemma hos mig förutom en klocka och en bil. Så jag fick kolla nere på stan om jag kunde hitta nåt och NEJ det är ju inte direkt på modet med blått nu så det var jättesvårt. Hittade dock ett par örhängen och en lång topp/klänning. Tänkte att den fick duga, 30 spänn på rean och lite modifiering av plagget så blev detta resultatet! Jag som hatar blått tyckte ändå att jag fick till det ganska bra :) Och såg inte helt åt helvete ut i färgen, lite nöjd faktiskt att jag lyckades fixa till det! :) Sen la jag till blått nagellack också! Jättekul kväll!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0