Brrrrrr

Nu är det fler minusgrader ute än plusgrader inne. -18 vs +17... Tack alla inblandade för en mycket trevlig kväll :)

Nu ligger jag nerbäddad under tre täcken med dumtofflorna på och lyssnar på musik, grannens musik. Klockan är liksom halv tre och dom spelar ashög musik. Konstigt att det inte är någon granne som sagt till. Men vi har ganska bra grannar. Och mig gör et egentligen inte så mycket, lite drygt bara eftersom jag har huvudändan mot deras vardagrrum. Jag har lust för att knacka på och säga att det inte gör något att dom spelar musik, så länge dom spelar bra musik. Och sen så är det här nästan bättre än de kvällar jag hört dom knulla!

Over and out! Puss på er!

Sen skulle det ju inte skada med en värmande kropp bredvid sig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0